Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Markaların Kara Kitabı
Markaların Kara Kitabı

Markaların Kara Kitabı

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,2 TL
Etiket Fiyatı: 16,5 TL
Kazancınız: 3,30 TL
Kazanacağınız Puan: 26
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
"Politik tüketici uyuyan bir devdir. Bu kitap devin nasıl uyandırılacağını gösteriyor."
- Ulrich Beck-
"Kitabın etkisi hedefini şaşırmayacak. Bu kitap, holdinglerin en duyarlı oldukları şeyi, isimlerini hedef alıyor."
- Der Spiegel-
"Klaus Werner ve Hans Weiss`ın itham etmek için ideolojiye gereksinimleri yok. Sadece gerçek olayları sıralıyorlar. İdeolojik bir söylemin olmaması kitaba inandırıcılık katıyor. 21. yüzyıla hoş geldiniz."
- FAZ.net-
"Bir polisiye gibi okunabilen bu kitap. Batılı tüketicilerin, iş güçlerini en ucuz yoldan tükettiğimiz insanların elinden aldıkları en basit insan haklarına yönelik bir ihtar."
- Der Standard-
"`Markaların Kara Kitabı` küreselleşme karşıtlarının yeni incil`i olabilir."
- ORF- Zeit im Bild-
"Bu kitap bazı dizayn edilmiş imajları ve markaları utandırıyor. Sosyal duyarlılıkları olan her tüketicinin okuması gereken bir kitap."
- Günther Wallraff-
Ürün Detayı
ISBN: 9799758378882
Yazar Adı: Klaus Werner, Hans Werner
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Dilman Muradoğlu
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 296
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön