Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Markalı Güzellik Pazarlama Görünüşümüzü Nasıl Değiştirdi
Markalı Güzellik Pazarlama Görünüşümüzü Nasıl Değiştirdi

Markalı Güzellik Pazarlama Görünüşümüzü Nasıl Değiştirdi

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 6,50 TL
Kazanacağınız Puan: 37
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Marka ve iletişim alanında uzman gazeteci Mark Tungate küresel güzellik şirketlerinin görünüşümüzü ve dünyaya bakışımızı nasıl değiştirdiğine ışık tutuyor. Makyajdan cilt bakımına, şampuandan metroseksüelliğe, "organik" ürünlerden estetik cerrahiye ve kişisel temizliğe uzanan bir yelpazede güzellik ve kozmetik dünyasının tarihsel gelişimini zengin kaynaklar eşliğinde izlerken, bir yandan da pazarlamanın güzelliği bir sektör haline getirişinin tarihsel öyküsünü anlatıyor.

Max Factor, L'Oréal, Chanel, Dior, Nivea, Body Shop, M.A.C. ve Shiseido yolculuklarının perde arkasını öğrendiğimiz markalardan birkaçı. Kozmetik sektörünün küresel isimleriyle görüşmeleri de içeren Pazarlama Görünüşümüzü Nasıl Değiştirdi güzellik algımız, markalama ve pazarlama arasındaki ilişkileri anlamak adına önemli bir adım.

"Görünen o ki, güzellik markaları bize hikâyeler anlatmayı sürdürdükçe biz de onları dinlemeye devam edeceğiz."
-Mark Tungate-
Ürün Detayı
ISBN: 9786054584352
Yazar Adı: Mark Tungate
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Fulya Çetin
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 358
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön