Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Marketıng P.R.

Marketıng P.R.

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 4 TL
Etiket Fiyatı: 5 TL
Kazancınız: 1,00 TL
Kazanacağınız Puan: 8
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
"Yeni yönetici tipinin uygulamaya koyduğu çağdaş yöntemlerden birisi de pazarlama amaçlı halkla ilişkiler (MPR) olmaktadır.
Bu yeni kavramı alabildiğince özet ve anlaşılır şekilde öğrencilere ve konunun pratisyenlerine aktarmayı amaçlayan, yazarları tarafından örnek olaylarla da geliştirilen bu çalışma, konuyla ilgili tüm kesim ve kişiler için güzel bir referans kitap mahiyeti taşımaktadır."
-Prof. Dr. Ahmet Bülend Göksel-

"Pazarlama iletişimi çalışmaları kapsamında ele alınan pazarlama ve halkla ilişkiler konuları bu eserde hem kavramsal olarak, hem de uygulama örnekleri ile aktarılmaktadır. Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler bağlamında çağdaş anlamda yürütülen proaktif ve reaktif halkla ilişkiler kavramları üzerinde ayrıntılı bir şekilde durularak, pazarlama amaçlı halkla ilişkiler (MPR) etkinliklerine ilişkin örnekler ile konuya anlamlı bir bütünlük getirilmektedir."
-Prof. Dr. Demet Gürüz-
Ürün Detayı
ISBN: 9789758378029
Yazar Adı: Serra İnci Çelebi
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 172
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön