Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Masallar ve Gerçekler ile Reklamcılık
Masallar ve Gerçekler ile Reklamcılık

Masallar ve Gerçekler ile Reklamcılık

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
1960'ların sonuna doğru reklamların nasıl işlediği ve insanları nasıl etkiledii konusunda elde çok fazla bilgi yoktu. Ünlü perakendeci John Wannamaker'a atfedilen "Reklam bütçemin yarısının boşa gittiğini bliyorum, ama hangi yarısı, onu biliyorum" sözü, bu dönemi her şeyden daha iyi anlatır.

Gün geldi böyle kalender reklamverenlere rastlanmaz oldu. Reklamverenler artık reklama harcadıkları her kuruşun hesabını sormaya baladı. Reklamın gücüne dair somut kanıtlardan oksun olan reklam dünyası ise telaş çinde reklamın etkinliğini kanıtlamaya yönelik kuramlar üretmeye başladı ve bu kuramlar zamanla kimsenin sorgulamadığı efsanelere dönüştü.

John Philip Jones, bu fikir dolu ve ufuk açıcı kitabında, birer dogmaya dönüşmüş 28 reklam efsanesine meydan okuyor. Çeşitli araştırmalardan ve örnek reklam kampanyalarından yararlanarak iddialarını sağlam bir temele dayandıran Jones bir yandan da reklamların geçekte nasıl işlediğine dair çok değerli bilgiler sunuyor.

Reklam bütçesinin ne kadarının boşa gittiğini öğrenmek isteyen herkese...
Ürün Detayı
ISBN: 9799756347941
Yazar Adı: John Philip Jones
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Aytül Özer
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön