Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Gece Kitaplığı > Medya Çalismalarinda Izleyici
Medya Çalismalarinda Izleyici

Medya Çalismalarinda Izleyici

Gece Kitaplığı
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%15 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22,1 TL
Etiket Fiyatı: 26 TL
Kazancınız: 3,90 TL
Kazanacağınız Puan: 44
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Son on yilda internet ve mobil iletisim sistemleri gibi yeni iletisim teknolojilerinin kullanim oranlari artmis; bununla baglantili olarak medya endüstrisi çiktilarinin takibi de büyük oranda bu mecralara kaymistir. Özellikle genç izleyiciler dijital teknolojilerle medyayi takip ederken, geri kalan büyük çogunluk ise geleneksel medyayi takip etmektedir. Yeni medyaya duyulan yogun ilgiye ragmen toplumsal bellegin sekillenmesinde, anlam haritalarinin olusmasinda ve gündelik hayatta gündemin belirlenmesinde geleneksel medya etkisini büyük oranda korumaktadir. Içinde bulundugumuz modern zamanlarda ise medya tartismalarin odak noktasinda yer almaktadir. Bu ortamin amiral gemisi televizyon, giderek etki alanini genisletmesi ve insan yasaminin hemen her alanina nüfuz etmesi sayesinde tartismalarda yine basrolü oynamaktadir. Temel sorun ise günümüzde medyanin, özellikle televizyonun, yeniden üreten, sekillendiren, yöneten, kontrol eden ve hatta yargilayip, infaz eden bir iktidar aracina dönüsmüs olmasidir. Kültürel Çalismalar gelenegi, anaakim çalismalarinin aksine elestirel bakisiyla kitle iletisim araçlari, izleyici ve arada yasanan mesaj alisverisini çok farkli sekilde ele almistir. 'Durdugunuz nokta bakis açinizi belirler' mantigindan hareketle ve kuramsal açidan bir 'grand theory' ortaya konulamayan alan içinde bir anlamda taraf seçilerek Kültürel Çalismalar gelenegi çerçevesinde konular ele alinmistir. Yapilan görgül çalisma kapsaminda ise alimlama (reception) analizi uygulanmaktadir. Alimlama analizi, medya tüketiminin heterojen pratiklerinde iktidar iliskilerinin nasil örgütlendigine bakmakta; medya tüketimini anlam ve haz üzerine kültürel mücadele alani olarak ele almaktadir. Aktif izleyici kavraminin anaakim yaklasimlarindan farkli olarak ele alindigi bu çalisma ile televizyon programlarinin alimlanisi çerçevesinde yasanan kuramsal ve metodolojik tartismalara dahil olunmustur. Bu çerçevede 'kullanimlar ve doyumlar' yaklasiminin öne sürdügü gibi ihtiyaçlar ve gereksinimlerin dizilerin izlenmesinde etkili oldugu ön kabulüne ragmen gençlerin içinde bulunduklari televizyon izleme ortami ve yasam kosullarinin bu süreçte daha etkili oldugu iddia edilmektedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053240686
Yazar Adı: Vahit Ilhan
Yayıncı: Gece Kitaplığı
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 241
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön