Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ayraç Yayınları > Medya ve Tüketim Sosyolojisi
Medya ve Tüketim Sosyolojisi

Medya ve Tüketim Sosyolojisi

Ayraç Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14,8 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 5,20 TL
Kazanacağınız Puan: 30
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
İhtiyaçla tüketim arasındaki karmaşık ilişkide “aşırılık” neden çağımızın yıldızı oldu? Medyanın bu yıldızın parlamasındaki rolü neydi? Üretim toplumundan tüketim toplumuna gelinen aşamada lüks ve israf nasıl kendisini ihtiyacın tahtına oturttu? Tüm bu soruları detaylı bir biçimde ele alan Hüseyin Köse, medya ve tüketim arasındaki ilişkinin çeşitli boyutlarını geniş bir çerçevede çözümlerken, bir yandan da bu konuda, aralarında Baudrillard, Bourdieu, Mattelart, Lefebvre, Virilio, Barthes ve Debord gibi Fransız düşünürlerin fikirlerinin bulunduğu bir düşünce ağını tartışmaya açıyor.
Ürün Detayı
ISBN: 9789944732239
Yazar Adı: Hüseyin Köse
Yayıncı: Ayraç Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 374

Başa Dön