Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayinlari > Memnun Çalişanlar
Memnun Çalişanlar

Memnun Çalişanlar

Detay Yayinlari
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%9 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,65 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 1,35 TL
Kazanacağınız Puan: 27
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Çalışanların ve müşterilerin işletmeden beklentileri ve algıları arasındaki bir değerlendirme sonucunda ortaya çıkan memnuniyet duygusunun, içsel ve dışsal faktörlerden etkilenmesi söz konusudur. Bir iyilik halini ifade eden memnuniyet, sadece iç ve dış müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik çabaları değil, aynı zamanda her iki tarafın da beklentileri ve algıları arasındaki dengenin kurularak korunmasını gerektirmektedir. Bir işletmenin varlık sebebi olan dış müşterilerine ulaşabilmesinin anahtarı, çalışan ilişkileri yönetimidir. Bu anlamda çalışanlardan (iç müşterilerden) dış müşterilere doğru olumlu bir sürecin işlerliğini sağlayan bir sistemin oluşturulması ve bu süreçteki fonksiyonlara işlerlik kazandırılması gerekmektedir. Karlılığı ve sürekliliği hedefleyen işletmelerin çalışan ilişkileri ve müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarına odaklanarak, çeşitli strateji ve taktiklerle başarılı olmaları mümkün olabilmektedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055681838
Yazar Adı: A. Eğinli
Yayıncı: Detay Yayinlari
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.50
Boy (cm): 24.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 256
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön