Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basın Yayım > Müşteri Hizmeti

Müşteri Hizmeti

Beta Basın Yayım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 9 TL
Etiket Fiyatı: 10 TL
Kazancınız: 1,00 TL
Kazanacağınız Puan: 18
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Günümüzde is dünyasinda yer alan her isletme, kendini siddetli bir rekabet içinde bulmaktadir. Pazara girisin kolaylasmasi (internet, teknolojik yapi vb. gibi araçlarla) isletmelerin pazardan aldiklari payi da küçültmektedir. Buna, tüketici bilincinin ve farkindaliginin artmasi, tüketiciye yönelik yasalara islerlik kazandirilmasi, tüketicinin kendi önemini fark etmesi ve isletmelerden beklentilerinin artmasi eklendiginde, farkli olabilen isletmeler sektörde kalici olabilmekte ve pazardaki payini sabitlemekte hatta arttirmaktadir. Bu anlamda "Müsteri Hizmeti", ürünü rakip ürünlerden farklilastiran bir özellik olarak ortaya çikmaktadir. Müsteri hizmeti, ürünle birlikte sunulan her türlü hizmettir. Müsteri hizmeti denildiginde birbirinden farkli birçok hizmetten bahsedilir. Tamir, bakim, egitim, garanti gibi birçok hizmet müsteri hizmetinin kapsamindadir. Isletmeler her geçen gün bu yelpazeye yenilerini eklenmektedir. Ancak her müsteri hizmeti tek basina ele alinarak müsteriye sunulmalidir. Bu nedenle kitapta "Müsteri hizmetleri" yerine "Müsteri hizmeti" kullanilmistir. Bu kitapta müsteri hizmet çesitlerinden ziyade müsteri hizmet sisteminin olusturulmasinda önemli olan konular ele alinmistir. Uygulamaya yönelik olarak yazilan kitapta, isletmelerin dogru müsteri hizmeti sunmalari için yapmalari gerekenler anlatilmaya çalisilmistir. Özellikle rekabet ortaminda müsteri hizmetine verilen önem artarsa isletmelerin basarili olacagi inanilmaktadir. Bu kitapta, müsteri hizmeti pazarda yer alan birbirinin taklidi birçok ürün arasinda isletmenin kendi ürünü ya da ürünlerini farklilastirmasinin bir yolu olarak ele alinmistir. Kitap, mükemmel müsteri hizmeti sunmayi amaçlayan isletmelerin sektörde ön plana çikmasi için gerekli bilgileri içermektedir. Kitapta ilk olarak müsteri hizmeti tanimlanmis daha sonra müsteri hizmet yönetimi ve müsteri hizmet sistemi ele alinmistir. Teorik bilgilerin desteklenmesi amaciyla vakalara da yer verilmistir.

Ürün Detayı
ISBN: 9786053773955
Yazar Adı: Nilsun Sarıyer
Yayıncı: Beta Basın Yayım
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 135
Ağırlık (gram): 250

Başa Dön