Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Yayınları > Müşteri Hizmeti
Müşteri Hizmeti

Müşteri Hizmeti

Beta Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 12,6 TL
Etiket Fiyatı: 14 TL
Kazancınız: 1,40 TL
Kazanacağınız Puan: 25
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Günümüzde iş dünyasında yer alan her işletme, kendini şiddetli bir rekabet içinde bulmaktadır. Pazara girişin kolaylaşması (internet, teknolojik yapı vb. gibi araçlarla) işletmelerin pazardan aldıkları payı da küçültmektedir. Buna, tüketici bilincinin ve farkındalığının artması, tüketiciye yönelik yasalara işlerlik kazandırılması, tüketicinin kendi önemini fark etmesi ve işletmelerden beklentilerinin artması eklendiğinde, farklı olabilen işletmeler sektörde kalıcı olabilmekte ve pazardaki payını sabitlemekte hatta arttırmaktadır. Bu anlamda Müşteri Hizmeti, ürünü rakip ürünlerden farklılaştıran bir özellik olarak ortaya çıkmaktadır. Müşteri hizmeti, ürünle birlikte sunulan her türlü hizmettir. Müşteri hizmeti denildiğinde birbirinden farklı birçok hizmetten bahsedilir. Tamir, bakım, eğitim, garanti gibi birçok hizmet müşteri hizmetinin kapsamındadır. İşletmeler her geçen gün bu yelpazeye yenilerini eklenmektedir. Ancak her müşteri hizmeti tek başına ele alınarak müşteriye sunulmalıdır. Bu nedenle kitapta Müşteri hizmetleri yerine Müşteri hizmeti kullanılmıştır. Bu kitapta müşteri hizmet çeşitlerinden ziyade müşteri hizmet sisteminin oluşturulmasında önemli olan konular ele alınmıştır. Uygulamaya yönelik olarak yazılan kitapta, işletmelerin doğru müşteri hizmeti sunmaları için yapmaları gerekenler anlatılmaya çalışılmıştır. Özellikle rekabet ortamında müşteri hizmetine verilen önem artarsa işletmelerin başarılı olacağı inanılmaktadır. Bu kitapta, müşteri hizmeti pazarda yer alan birbirinin taklidi birçok ürün arasında işletmenin kendi ürünü ya da ürünlerini farklılaştırmasının bir yolu olarak ele alınmıştır. Kitap, mükemmel müşteri hizmeti sunmayı amaçlayan işletmelerin sektörde ön plana çıkması için gerekli bilgileri içermektedir. Kitapta ilk olarak müşteri hizmeti tanımlanmış daha sonra müşteri hizmet yönetimi ve müşteri hizmet sistemi ele alınmıştır. Teorik bilgilerin desteklenmesi amacıyla vakalara da yer verilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053773955
Yazar Adı: Nilsun Sarıyer
Yayıncı: Beta Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 19,5
Kağıt Cinsi: Kuşe
Sayfa Sayısı: 135
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön