Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Papatya Yayıncılık > Müsteri Iliskileri Egitimi
Müsteri Iliskileri Egitimi

Müsteri Iliskileri Egitimi

Papatya Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 2,00 TL
Kazanacağınız Puan: 36
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu kitapta, müsteriye özen gösterme, müsterinin memnun edilmesi, müsteri ihtiyaç ve beklentilerinin karsilanmasi, kaliteli ve mükemmel müsteri hizmetlerinin saglanmasi konularini her zaman uygulamaya dönüstürmek zordur. Bu nedenle, müsterilere yönelik isletmecilik, müsteri iliskilerinde kalite, müsteri iliskilerinin yönetimi, müsterilere göre organizasyon, müsterilere yönelik pazarlama, müsteri iliskileri egitimi, müsteri iliskilerinde yeni gelismeler konulari ele alinmistir.

Müsteri iliskilerini gelistirmek isteyen isletmeler, yöneticiler ve çalisanlar için gereken isler ve görevler sirasiyla açiklanacaktir. Kendi konusundaki sinirli sayidaki Türkçe kaynak arasinda bulunan kitap, sadece sanayi, hizmet ve ticaret isletmeleri için degil kamu kurumlari ile yerel yönetimlerde çalisanlarin da toplum ve iliskilerini gelistirmelerine yardimci olabilecek yararli bir eserdir.
(Arka Kapak)
Ürün Detayı
ISBN: 9789756797105
Yazar Adı: Erdoğan Taşkın
Yayıncı: Papatya Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 15
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 280
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön