Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Optimum Kitap > Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Optimum Kitap
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 43,45 TL
Etiket Fiyatı: 55 TL
Kazancınız: 11,55 TL
Kazanacağınız Puan: 87
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Hiçbir şirket müşterisiz başarılı olamaz. Müşteriniz yoksa bir işiniz de yoktur. Hobiniz vardır.

İlk baskısından 10 yıl sonra, birçok akademisyen, sektör lideri ve danışmanın katkı sağlayarak ciddi ölçüde güncellediği ve genişlettiği Müşteri İlişkileri Yönetimi, CRM devrimini analiz eden olağanüstü bir kaynak olmayı sürdürüyor.

Alanındaki en kapsamlı başucu kitabı olma özelliğini koruyan Müşteri İlişkileri Yönetimi haberleşmeden finansal hizmetlere, perakendeden ambalajlı mallara, ilaç endüstrisi ürünlerinden şirketler arası ticarete (B2B) hemen tüm farklı iş kategorilerinde müşteri merkezli bir yaklaşım benimsenmesine yönelik, gerçek iş dünyası sorunlarını ele alıyor.

Okurun müşteri stratejisinin özünü ve bunu 21. yüzyılda başarılı bir işletme yönetme görevine nasıl uygulayacağını anlamasına yardım etmeyi amaçlayan kitap, interaktif çağda müşteri ilişkileri yönetimini de kapsamlı bir şekilde ele alıyor.

"Bu müşteri için, bu zamanda en doğru iletişim ya da teklif nedir?" sorusunun yanıtını arayanlar, güven yaratıcı yeni yöntemleri okurken, sektörlerindeki en iyi müşterileri kazanma, tutma ve artırma kabiliyetlerini geliştirecekler.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055090319
Yazar Adı: Don Peppers
Yayıncı: Optimum Kitap
Çeviren: Pinar Sengözer
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16
Boy (cm): 23
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 634
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön