Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Alfa Yayıncılık > Müşteri Memnuniyetinin 101 Yolu
Müşteri Memnuniyetinin 101 Yolu

Müşteri Memnuniyetinin 101 Yolu

Alfa Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%25 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 10,5 TL
Etiket Fiyatı: 14 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 21
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Modern Yönetim ve iş hayatının kilit noktası müşteriler. İstediğinizi yapın, trilyonlar harcayın, memnuniyetsiz bir müşterinin negatif etkisini ortadan kaldıramazsısnız. Elinizdeki kitap size müşteri memnuniyetinin 101 yolunu sunacak. Bu yolları takip ederek müşterilerinizle daha olumlu ilişkiler geliştirecek, onları elinizde tutmayı öğrenecek ve imajınzı düzelteceksiniz. Sadece bu da değil. Çalışanlarınızı müşteri memnuniyeti doğrultusunda hazırlama ve eğitmenin püf noktalarını da Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 101 Yolu'nda bulacaksanız.
Ürün Detayı
ISBN: 9789753168564
Yazar Adı: Timothy Rv Foster
Yayıncı: Alfa Yayıncılık
Çeviren: Meral Gönenç
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 11.00
Boy (cm): 19.00
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön