Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Kuraldışı Yayınları > Odaklanma Ödül mü Önlem mi
Odaklanma Ödül mü Önlem mi

Odaklanma Ödül mü Önlem mi

Kuraldışı Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,01 TL
Etiket Fiyatı: 19 TL
Kazancınız: 3,99 TL
Kazanacağınız Puan: 30
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Hayatta kazanmak için mi oynarsınız, kaybetmemek için mi?
Motive olmak için kazanacağınız ödüle mi odaklanırsınız? Olası bir zararın ya da kaybın olmasını önlemeye mi odaklanırsınız?
Ödül odaklıysanız fırsatları kaçırmak istemez ve risk alırsınız.
Önlem odaklıysanız kaybetmek istemez ve risk almaktan uzak durursunuz.
Ödül odaklı olanları motive etmenin yolları önlem odaklılardan çok farklıdır. İşte bu odaklanma gerçeğini bildiğiniz ölçüde kimi nasıl motive edeceğinizin sırrını da çözerseniz. Sizi motive edenin ne olduğunu bilmek, hayatınızda çokşeyi değiştirebilir.
Başarılı ve etkili olmanın yolu başkalarını ikna ve motive etmekten geçer; en başta da kendimizi tabii. Ama öncelikle kendimizi ve hayatı paylaştığımız herkesi - ailemiz, arkadaşlarımız, meslektaşlarımız, müşterilerimiz, öğrencilerimiz - nasıl etkileyeceğimizi ve motive edeceğimizi bilmeden sonuç alamayız.
Columbia Üniversitesi'nde kurdukları motivasyon merkezinde ödül veya önlem odaklı olmanın sonuçlarını satış ve pazarlama faaliyetlerinden çocuk yetiştirmeye, karşı cinsle ilişkiden siyasete kadar hayatın her alanında ele alan sosyal psikologlar Halvorson ve Higgins'ın bu kitabını okuduktan sonra diğer insanlarla ilişkileriniz kökten değişecek…
Ürün Detayı
ISBN: 9789752752443
Yazar Adı: Dr. Heidi Grant Halvorson – Dr. E. Tory Higgins
Yayıncı: Kuraldışı Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 13
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 256
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön