Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Eğitim Kitabevi > Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 21,6 TL
Etiket Fiyatı: 24 TL
Kazancınız: 2,40 TL
Kazanacağınız Puan: 43
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Egitim birey davranislarinin degisme sürecidir. Bu sürecin okulda, planli ve programli olarak yürütülen boyutu bireyin ögretimini olusturur. Ögretim, egitim amaçlari dogrultusunda davranis degistirme ya da yeni davranislar olusturma için ögrencilere yardimci olma çabalarini içermektedir. Bu tanimlarda fonksiyonel noktalar ögretimin güdümlü, planli ve programli olmasini gerektirmektedir. Ögretimi planlama, büyük ölçüde ögrencinin içsel ögrenme süreç ve mekanizmalarini en yüksek, verimli ve olumlu yönde etkileyebilmek ve dissal ögretim etkinliklerinin düzenlenmesi için gereklidir. Ögretimde basari iyi ve dikkatli planlamayla saglanabilmektedir. Planlamadan yoksun bir ögretimde basari, sansa birakildigi için genellikle düsüktür. Planlarin gelistirilmesi sürecinde kuskusuz en önemli rolü ögretmen üstlenmektedir. Çünkü egitim programi, ögretmen ve ögrenci sürekli etkilesim halindedir. Bu etkilesim ögretmenin ve ögrencilerin sinif içindeki verimini artiracaktir. Bazi kisiler, planlamaya deneyimli, konu alanini iyi bilen, kisilikli ögretmenlerin ihtiyaci olmadigini savunmaktadirlar. Aslinda söz konusu edilen özellikler ögretmen için oldukça önemlidir. Ancak bu özelliklerin belirli bir hedefe yönelik olarak ise kosulmasi, ekonomik olmasi ancak dikkatli bir planlamayla mümkündür. Ögretici konumunda bulunan ögretmenlerin görevinin, ögrenci ögrenmelerini kilavuzlama isi oldugu, ögretme - ögrenme sürecinde ögrenen ile ögretenin çok farkli rol ve görevlere sahip oldugu bilinmelidir. Bu nedenle ögrenen için ögrenme yasantilarinin; ögreten için de ögretme durumlarinin çok iyi planlanmasi gerekir. Her sinif ögretmeni ve her ders ögretmeni, okutacagi derslerin amaçlarini gerçeklestirmeye çalismakla mükelleftir. Bu derslerin hedefleri, bakanlikça tespit edilen ders programlarinda belirtilmistir. Ögretmenden beklenen, bu hedefleri, amaçlar sira dizinindeki üst amaçlara da uygun olacak sekilde gerçeklestirmesi, ögrencilerini, bu amaçlarda tespit edilen sekilde davranan insanlar olarak yetistirmesidir. Ögrencilerin üst düzey ögrenme performanslari göstermesi, ögretim yöntem, teknik ve ögretmenin gösterecegi nitelikli davranislar ile ilgilidir. Bu nedenle ögretimin gelistirilmesi öncelikle bu unsurlarin gelistirilmesine baglidir. Ögretimin etkili olabilmesi, her seyden önce ögretim süreçlerinin ayrintili bir biçimde belirlenmesini gerektirmektedir. (Arka Kapak)

Ürün Detayı
ISBN: 9786054392131
Yazar Adı: Ali Murat Sünbül
Yayıncı: Eğitim Kitabevi
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 19.0
Boy (cm): 24.0
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 384
Ağırlık (gram): 500

Başa Dön