Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi; İlkeler ve Örnekler
Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi; İlkeler ve Örnekler

Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi; İlkeler ve Örnekler

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,5 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 1,50 TL
Kazanacağınız Puan: 27
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Yenilik bir kısır döngü ya da heves olarak görülmemeli. Özellikle sürekli bir değişimin yaşandığı, tüketici beklenti ve isteklerinin farklılaştığı, insan kaynaklarının daha önemli hale geldiği otel işletmelerinde yenilik uygulamaları çıkılacak yolda son durak değil, yeni bir başlangıç olarak değerlendirilmelidir.
Turizmde yenilikçiliğin her zaman öncüsü olan otel işletmeleri, bazı zorluklarla karşılaşsa da sektöre önemli bir rol model konumundadır. Bu kitap, turizm sektöründe yenilik yönetimi konusunun otel işletmeciliği kapsamında incelenmesiyle öne sürülen savı desteklemektedir. Ancak, bu durum turizm sektörünün diğer unsurlarını göz ardı edemez. Bu nedenle yenilik yönetimi konusunu içeren bu kitabın içinde turizmin diğer alanlarıyla ilgili kavram ve örneklere de yer verilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054940783
Yazar Adı: Mahmut Demir;Şirvan Şen Demir
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 24,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 248
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön