Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Sistem Yayıncılık > Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri

Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri

Sistem Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 3,2 TL
Etiket Fiyatı: 4 TL
Kazancınız: 0,80 TL
Kazanacağınız Puan: 6
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ortamında, perakendecilerin başarısı, rakip perakendecilerden farklılaşabilme, hedef tüketicilere yüksek düzeyde değer sunabilme, mağazalarından alışveriş yapan yeni tüketiciler bulabilme ve mevcut müşterilerini elde tutarak müşteri sadakati geliştirebilme yeteneklerine bağlıdır. Rakip perakendecilerden farklılaşmak ve böylece sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmek isteyen perakendeciler, tüketicilerin zihninde güçlü perakende markalar oluşturmak ve bu markaları etkili bir şekilde yönetmek zorundadırlar.

Bu nedenle, perakende marka değeri oluşturmak, bu değeri zaman içerisinde ölçmek ve yaratılan marka değerini etkili bir şekilde yönetmek, perakendecilerin varlıklarını devam ettirebilmeleri ve performans düzeylerini arttırabilmeleri için oldukça önemli konulardır.
Ürün Detayı
ISBN: 9789753226059
Yazar Adı: M. Hakan Altıntaş (Doç, Dr.)
Yayıncı: Sistem Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 176
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön