Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Bilim Teknik Yayınları > Pazarlama Araştırmasının Temelleri

Pazarlama Araştırmasının Temelleri

Bilim Teknik Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 24,75 TL
Etiket Fiyatı: 27,5 TL
Kazancınız: 2,75 TL
Kazanacağınız Puan: 50
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Pazarlama arastirmasi sikça pazar arastirmasi olarak adlandirilmistir, ve pazar arastirmasinin ne oldugu ile pazarlama arastirmasinin ne oldugu hakkinda çok fazla karisiklik yasanmistir. Bazi yazarlar terminoloji hakkinda o kadar kaygilanmistir ki, sorunun üstesinden gelebilmek için kitaplarini bile "pazarlama kararlarina yönelik arastirma" diye adlandirmistir. Ben konuya pazarlama arastirmasi olarak yaklasiyorum ve kendi zihnimde yaklasimimdan oldukça eminim.

Ürün Detayı
ISBN: 9789755401040
Yazar Adı: Tony Proctor
Yayıncı: Bilim Teknik Yayınları
Çeviren: İçlem Er
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 560
Ağırlık (gram): 250

Başa Dön