Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Seçkin Yayınları > Pazarlama Ilkeleri; Politikalar - Stratejiler - Taktikler
Pazarlama Ilkeleri; Politikalar - Stratejiler - Taktikler

Pazarlama Ilkeleri; Politikalar - Stratejiler - Taktikler

Seçkin Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,35 TL
Etiket Fiyatı: 21,5 TL
Kazancınız: 2,15 TL
Kazanacağınız Puan: 39
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Gözden geçirilmis ve güncellenmis 3. Baskisini yapan kitap, ön lisans seviyesinde okutulmakta olan ?Pazarlama Ilkeleri? dersine uygun olarak hazirlanmis, konular ögrencilerin anlayabilecegi bir sekilde basit ve sade bir dille anlatilmistir. Kitap yazarin bu konuda verdigi derslerin notlarindan, ders anlatma sirasinda ögrencilerden gelen sorulardan ve mesleki deneyimlerden yararlanilarak kaleme alinmistir. Kitabin ilk iki baskisi Türkiye?deki birçok üniversitede, ilgili derslerde ana ders kitabi olarak okutulmustur. Eser, üniversite ögrencileri için hazirlanmis olsa da, bölüm sonlarinda verilen toplam 200 örnek soru ile pazarlama konusunda kendini gelistirmek isteyenlere de hitap etmektir.

Kitapta Bulunan Konu Basliklari
- Pazarlamanin Temel Kavramlari
- Pazarlamanin Islevleri ve Pazarlama Sistemleri
- Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Arastirmalari
- Hedef Pazar
- Tüketici Davranislari
- Ürün ve Hizmet
- Ürün Kararlari
- Fiyat ve Fiyatlandirma
- Fiyatlandirma Stratejileri Yöntemleri Taktikleri Politikalari
- Dagitim ve Dagitim Kanallari
- Dagitim Kanallarinda Yer Alan Kurumlar
- Fiziksel Dagitim
- Tutundurma Bilesimi
Ürün Detayı
ISBN: 9789750230264
Yazar Adı: Vasfi Nadir Tekin
Yayıncı: Seçkin Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 280
Baskı Sayısı: 3

Başa Dön