Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > Pazarlama İlkeleri Ve Yönetimi 2.Bası / Beta
Pazarlama İlkeleri Ve Yönetimi 2.Bası / Beta

Pazarlama İlkeleri Ve Yönetimi 2.Bası / Beta

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 44,55 TL
Etiket Fiyatı: 49,5 TL
Kazancınız: 4,95 TL
Kazanacağınız Puan: 89
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim *Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler *Pazar ve Pazarlama Çevresi *Tüketici Davranışları *Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları *Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması *Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi *Konumlandırma *Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması *Ürün-Mallar ve Hizmetler *Ürün ve Marka Yönetimi *Yenilik ve Yeni Ürün Geliştirme *Fiyat ve Fiyatlandırma *Fiyatlandırma Stratejileri *Pazarlama İletişimi *Pazarlama İletişimi Araçları *Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları *Toptancılık ve Perakendecilik *Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme *Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin Öngörüler
Ürün Detayı
ISBN: 9786053335481
Yazar Adı: Remzi Altunışık;Şuayip Özdemir;Ömer Torlak
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Kuşe
En (cm): 18,5
Boy (cm): 23,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 559
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön