Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Pazarlama Sanat Değil
Pazarlama Sanat Değil

Pazarlama Sanat Değil

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,47 TL
Etiket Fiyatı: 15,5 TL
Kazancınız: 4,03 TL
Kazanacağınız Puan: 23
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Time dergisi tarafından 20. yüzyılın en büyük üç satışçısından biri olarak gösterilen, Coca-Cola'nın eski ve efsanevi pazarlama şefi Sergio Zyman, Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu adlı kitabında geleneksel pazarlamanın öldüğünü ilan etmişti. Zyman Marketing Group'un iki üst düzey yöneticisi Dave Sutton ve Tom Klein tarafından kaleme alınan bu kitap, Sergio Zyman'ın Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu'nda ortaya koyduğu ilkeleri ete kemiğe büründürüyor. Yazarlar pazarlama dünyasının yeni koşullarında ayakta kalmak ve şirketlerinin pazarlama performansını artırmak isteyenlere pratikte defalarca sınanmış ve gücü tescil edilmiş bilimsel yöntemler sunuyor.

Sergio Zyman, kitaba yazdığı önsözde bazı sanatsal yanları olmakla birlikte pazarlamanın esasen bir bilim olduğunu söylüyor ve şöyle devam ediyor: "Elinizdeki kitap, Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu ile mükemmel bir bütünlük oluşturuyor. Bu kitap, iş liderlerinin kitabımdaki ilkeleri sistemli ve mantıklı bir yöntemle uygulayarak sonuç almaları için hazırlanmış bir el kitabı."
Ürün Detayı
ISBN: 9799756347828
Yazar Adı: Dave Sutton
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Dinç Tayanç
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön