Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Pazarlama

Siyasal Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 28,8 TL
Etiket Fiyatı: 32 TL
Kazancınız: 3,20 TL
Kazanacağınız Puan: 58
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Küresellesmeye paralel olarak ekonomik ve teknolojik alanlarda yasanan degisiklikler, isletmelerin pazarlama yönetim sürecini dogrudan etkilesmistir. Bu etkilerin yansimalarinin isletme ve pazarlama fonksiyonu temelinde yönetilmesi, bu konuda yetkin ve yeterli yöneticileri gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çikarak, üniversite akademisyenleri ile Lisans ve Yüksek Lisans ögrencilerine faydali olmak amaciyla "Pazarlama: Kavramlar - Ilkeler - Kararlar" kitabini begeninize sunuyoruz. Bu kitap, toplam ondokuz bölümden olusmakta ve her bir bölüm ile ilgili power point sunumlarini içermektedir. Kitabin, birinci bölümünden onuncu bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alinmis, bölüm onbir ve bölüm onalti arasinda ise pazarlama karmasi elemanlarina ve bunlara iliskin yönetsel kararlara deginilmistir. Kitabin onyedinci bölümünde hizmet pazarlamasi, onsekizinci bölümde uluslararasi pazarlama, ondokuzuncu bölümde ise pazarlama etigi yer almaktadir... (Önsözden)
Ürün Detayı
ISBN: 9786055782146
Yazar Adı: Kolektif
Yayıncı: Siyasal Kitabevi
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.0
Boy (cm): 24.0
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 615
Ağırlık (gram): 680

Başa Dön