Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Siyasal Kitabevi > Pazarlama; (Kavramlar - İlker - Kararlar)
Pazarlama; (Kavramlar - İlker - Kararlar)

Pazarlama; (Kavramlar - İlker - Kararlar)

Siyasal Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 40,5 TL
Etiket Fiyatı: 45 TL
Kazancınız: 4,50 TL
Kazanacağınız Puan: 81
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Küreselleşmeye paralel olarak ekonomik ve teknolojik alanlarda yaşanan değişiklikler, işletmelerin pazarlama yönetim sürecini doğrudan etkileşmiştir. Bu etkilerin yansımalarının işletme ve pazarlama fonksiyonu temelinde yönetilmesi, bu konuda yetkin ve yeterli yöneticileri gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çıkarak, üniversite akademisyenleri ile Lisans ve Yüksek Lisans öğrencilerine faydalı olmak amacıyla "Pazarlama: Kavramlar - İlkeler - Kararlar" kitabını beğeninize sunuyoruz.

Bu kitap, toplam ondokuz bölümden oluşmakta ve her bir bölüm ile ilgili power point sunumlarını içermektedir. Kitabın, birinci bölümünden onuncu bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alınmış, bölüm onbir ve bölüm onaltı arasında ise pazarlama karması elemanlarına ve bunlara ilişkin yönetsel kararlara değinilmiştir. Kitabın onyedinci bölümünde hizmet pazarlaması, onsekizinci bölümde uluslararası pazarlama, ondokuzuncu bölümde ise pazarlama etiği yer almaktadır...
Ürün Detayı
ISBN: 9786055782146
Yazar Adı: Sezer Korkmaz
Yayıncı: Siyasal Kitabevi
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 615
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön