Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Pazarlamada Yeni Yaklasimlar ve Turizmde Uygulamalari
Pazarlamada Yeni Yaklasimlar ve Turizmde Uygulamalari

Pazarlamada Yeni Yaklasimlar ve Turizmde Uygulamalari

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,5 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 1,50 TL
Kazanacağınız Puan: 27
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu kitapta, modern pazarlama, postmodern pazarlama, iliskisel pazarlama, mobil pazarlama, yesil pazarlama, veri tabanli pazarlama, deneyimsel pazarlama ve viral pazarlama bölümleri yer almaktadir. Süphesiz ki günümüzde isletmelerin pazarlama faaliyetlerinde uygulamis oldugu birçok yeni yaklasim bulunmaktadir. Bu kitapta yer alan yeni pazarlama yaklasimlari belirlenirken özellikle turizmde uygulamalari olan yaklasimlar seçilmeye çalisilmistir. Dolayisiyla pazarlamada kullanilan bazi yeni yaklasimlar turizmde uygulamalari olmadigi veya kisitli oldugu için kitaba dahil edilmemistir. Pazarlamada yeni yaklasim bölümleri yazilirken, öncelikle genel olarak degerlendirilmis daha sonra her bölümün sonunda turizm sektöründe uygulama örneklerine yer verilmistir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054940233
Yazar Adı: Burçin Cevdet Çetinsöz;Fatih Ercan;Hakan Kendir;Savas Artuger
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 232
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön