Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Pazarlamanın Temelleri
Pazarlamanın Temelleri

Pazarlamanın Temelleri

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 51,3 TL
Etiket Fiyatı: 57 TL
Kazancınız: 5,70 TL
Kazanacağınız Puan: 103
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Pazarlamanin Temelleri; akademisyenlere, pratisyenlere ve ögrencilere dönük olmak üzere pazarlama bakis açisini genisletmek ve uygulamalarini analiz edip gelistirmek isteyen herkesin yararlanabilecegi temel bir kitaptir. Kitap, 18 ayri bölümde ele alinmis olup pazarlamanin toplum, firma ve tüketici için degeri; pazarlama strateji planlamasi süreci içerisinde temel pazarlama karmasi unsurlari ve etik pazarlama bölümlerini içermektedir. Bölümler, öne çikan temel noktalari ve güncel olaylari örnekleri ile beraber ele almakta ve analiz etmektedir. Ayrica, Ekonominin Temelleri, Pazarlama Aritmetigi ve Pazarlamada Kariyer Planlamasi ekleri ile bölümler desteklenmektedir.

Kitap, kapsamli örnek vakalarla, her bölüme iliskin sorularla zenginlestirilmis ve tamamlayici eklerle beraber temel konular pekistirilmistir.

Uluslararasi uygulamalarin güncel örneklerle beraber yer aldigi çok kapsamli bu kitap hem ögrencilere hem de konu ile ilgilenen herkese yararli bir kaynak olacaktir.
(Tanitim Bülteninden)

Ürün Detayı
ISBN: 9786051335117
Yazar Adı: William D. Perreault
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Çeviren: Salih Yıldız
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.0
Boy (cm): 24.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 656
Ağırlık (gram): 700

Başa Dön