Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması
Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması

Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 12,15 TL
Etiket Fiyatı: 13,5 TL
Kazancınız: 1,35 TL
Kazanacağınız Puan: 24
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ortamında, perakendecilerin başarısı, rakip perakendecilerden farklılaşabilme, hedef tüketicilere yüksek düzeyde değer sunabilme, mağazalarından alışveriş yapan yeni tüketiciler bulabilme ve mevcut müşterilerini elde tutarak müşteri sadakati geliştirebilme yeteneklerine bağlıdır. Rakip perakendecilerden farklılaşmak ve böylece sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmek isteyen perakendeciler, tüketicilerin zihninde güçlü perakende markalar oluşturmak ve bu markaları etkili bir şekilde yönetmek zorundadırlar.

Bu nedenle, perakende marka değeri oluşturmak, bu değeri zaman içerisinde ölçmek ve yaratılan marka değerini etkili bir şekilde yönetmek, perakendecilerin varlıklarını devam ettirebilmeleri ve performans düzeylerini arttırabilmeleri için oldukça önemli konulardır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055216702
Yazar Adı: Inci Varinli
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 234
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön