Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Post Modern Pazarlama
Post Modern Pazarlama

Post Modern Pazarlama

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,01 TL
Etiket Fiyatı: 19 TL
Kazancınız: 3,99 TL
Kazanacağınız Puan: 30
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazarlama'nın eski zamanlarında piyasaya ürün odaklı bir anlayış hakimdi. Önemli olan mümkün olduğu kadar çok ve verimli üretim yapmaktı. Her arz talebini yaratır diye düşünülüyodu.

Daha sonra çok satış çok kar getirir düşüncesine dayanan, reklam ve kişisel satışın ön plana çıktığı satış odaklı yeni bir devir başladı.

Ve sonunda hala devam eden yeni bir döneme girdik. Artık pazarlamanın odağında tüketici var. Artan iletişim ve ulaşım olanaklarıyla tercih imkanı genişleyen tüketiciler artık çok daha seçici. Bu yeni dönemin dinamiklerini anlamayan ve tüketicilerin gerçekten ne istediğini bilmeyen üreticilerin ayakta kalması neredeyse imkansız.

Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, bu kitabında, postmodern paradigmalardan da yararlanarak bu yeni ve zorlu dönemi analiz ediyor. Yeni dönemin şartlarını, tüketim alışkanlıklarını ve tüketicilerini daha iyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.
Ürün Detayı
ISBN: 9799756347149
Yazar Adı: Yavuz Odabaşı
Yayıncı: MediaCat
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön