Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > Postmodern Pazarlama
Postmodern Pazarlama

Postmodern Pazarlama

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16,65 TL
Etiket Fiyatı: 18,5 TL
Kazancınız: 1,85 TL
Kazanacağınız Puan: 33
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Degisen is dünyasi, oyunun yeni kurallari ve pazarlara damga vuran üç dinamik... Yüksek Rekabet = Müsteri kazanim zorlugu ve düsük kârlilik. Iletisim Kirliligi = Duymayan, cevap vermeyen hedef kitle. Güçlü Tüketiciler = Sadakatsiz müsteriler. Bu kitap, üç dinamigin yaratmis oldugu problemlerin asilmasi amaciyla pazarlama fonksiyonuna postmodern bakis açisi ile yaklasmakta ve sorunlarin çözümü için üç temel stratejiden olusan bir yol haritasi sunmaktadir. Bu stratejilerin ilki, yüksek rekabetin sebep oldugu müsteri kazanim zorluklarinin postmodern marka yönetimi ile asilmasidir. Bu baglamda, markanin anlami, yapisal özellikleri, marka degeri kavrami ve hedeflenen marka degerine ulasilmasini saglayacak marka yönetim süreçleri detayli bir sekilde aktarilmaktadir. Ikinci stratejik yaklasim ise, yasanan iletisim kirliligi sebebi ile tüketicilerin olusturdugu iletisim filtrelerinin postmodern iletisim yönetimi ile asilmasidir. Bu çerçevede, marka ile hedef kitle arasinda etkili ve verimli iletisimin nasil kurulmasi gerektigi incelenmektedir. Kazanilmasi kadar elde tutulmasi da zor olan tüketicilerin postmodern iliski yönetimi ile markalarin sosyal elçileri ve koruyuculari haline dönüstürülmeleri, postmodern pazarlamanin üçüncü stratejik yaklasimini olusturmaktadir. Bu amaç kapsaminda, marka-müsteri iliskilerinin gelismesi ve güçlenmesi için yapilmasi gerekenler üzerinde durulmaktadir. Bu üç stratejik yaklasimin bütünlesik olarak uygulandigi modele kitabin alt basliginda yer aldigi sekilde PIM - Postmodern Iletisimli Iliskiler ve Marka Yönetimi adi verilmistir. Günümüz pazarlarinda basarinin anahtari PIM modelinin dogru ve etkili bir sekilde uygulanmasidir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053770671
Yazar Adı: Edin Güçlü Sözer
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 24,5
Kağıt Cinsi: 2.hamur
Sayfa Sayısı: 243
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön