Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Radyo Yayıncılığı
Radyo Yayıncılığı

Radyo Yayıncılığı

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 20,7 TL
Etiket Fiyatı: 23 TL
Kazancınız: 2,30 TL
Kazanacağınız Puan: 41
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
1990'lı yılların başında özel radyo yayınlarının başlaması ile radyo yayınları tekrar ilgi görmeye başlamıştır. Bu dönemde klasik radyo yayın anlayışı değişmiş; format ve içerik farklılığı özel yayıncılığa damgasını vurmuştur. Radyo yayıncılığı bu kez "müzik kutusu" görevini üstlenmiştir. Zaman içerisinde özel radyo yayınlarında -rekabetin de etkisiyle- farklılaşmalar olmuş; tematik kanalların kurulması, yayıncı kadrosunun deneyim kazanarak profesyonelleşmesi, radyo yayınlarında toplumun küçük kesimlerine seslenen yayınların yapılması gibi nedenlerle radyo yayınları farklı işlevler üstlenmiş ve yeniden toplumun ilgi odağı olmuştur. "Radyo Yayıncılığı" kitabı, bu değişen süreç içerisinde devlet ve özel kesim yayıncılığını hem yönetsel, hem de program açılarından ele alarak anlatmaktadır. Bir açıdan özel kesimin "reklama dayalı" radyo yayıncılığı anlayışı, diğer taraftan ise TRT'nin 1964'ten bu yana yürüttüğü "kamu hizmeti yayıncılığı" anlayışı ile karşılaştırılarak verilmektedir. Ancak bu bilgilerde, kurumsallaşmış radyo anlayışı önemsenerek bir ekol olan TRT'nin radyo kalıplarına ağırlık verilmiş; örnekler daha çok bu tür radyo yayıncılığı anlayışından seçilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786051334196
Yazar Adı: Aysel Aziz
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 330
Baskı Sayısı: 4

Başa Dön