Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Say Yayınları > Reklam ve Reklamcılık
Reklam ve Reklamcılık

Reklam ve Reklamcılık

Say Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 27,75 TL
Etiket Fiyatı: 37,5 TL
Kazancınız: 9,75 TL
Kazanacağınız Puan: 56
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Ortak bir amacı gerçekleştirme isteği doğrultusunda fiziksel ve insansal kaynakların bir araya getirilmesiyle kurulan örgütler belli çevresel koşullar çerçevesinde yaşamlarını sürdürürler ve kendilerini ifade edebilmek, gerçekleştirdikleri faaliyetlere destek bulabilmek, ürettikleri mal, hizmet ya da fikirleri topluma etkili bir şekilde sunabilmek için sürekli olarak çevreleriyle ve hedef kitleleriyle kuracakları etkili iletişimin yollarını ararlar. Bu bağlamda, pazarlama disiplininin pazarlama iletişiminin karması içinde yer alan bir alt alanı olarak reklam, yaşlanan toplumsal değişimler, teknolojik devrimler ve bunların doğrultusunda ulaştığı hedef kitlenin yaşamında meydana gelen farklılaşmalar çerçevesinde sürekli bir değişim gösterir.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Müge Elden öğrencilere ve konunun uygulamacılarına yönelik Reklam ve Reklamcılık adlı çalışmasında, temel reklamcılık bilgilerini, reklamın tarihsel gelişimini, reklam ortamlarını, reklam kampanyalarının biçimlendirilmesini, reklamın demografik, psikolojik ve sosyo-kültürel özelliklerini, uluslararası ve global reklamcılık ile medya ajanslarını ve bunlarla ilgili denetim mekanizmalarını kapsamlı bir biçimde inceliyor.
Ürün Detayı
ISBN: 9789754688085
Yazar Adı: Müge Elden
Yayıncı: Say Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 648
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön