Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ütopya Yayınevi > Reklama Düş Olarak Bakmak
Reklama Düş Olarak Bakmak

Reklama Düş Olarak Bakmak

Ütopya Yayınevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Tüketici/izleyici öznenin imgeye yönelik arzusunun kültürel temsillerdeki anlam üretimini yöneten kodların düzenlendiği bir çağın içinde yaşıyoruz. Tüketim, insanlar için sadece ihtiyaçların giderilmesi değil, kimlik oluşumunu simgesel bir biçimde oluşturarak, nesneler gibi düşüncelerin de tüketildiği eksiklik temelli "arzu" üzerine kurulu bir süreç haline gelmiştir. Bu çalışma, reklamların kişilerin düşlerine dayandırılarak arzularına hitap ettiği düşüncesinden yola çıkıldığında reklam metinlerinin bir tür "düş metni" olarak yorumlanabileceği fikrinden doğmuştur.

Reklamlar eksiklik duygusu ve arzu üzerine kurdukları görsel imgelerle tüketimi sürekli olarak önermekte, yarattığı düşlerle reklam okurunun düşlerinin çakışmasını sağlamaktadır. Bu çalışmada, psikanalitik yaklaşımın kurucusu Sigmund Freud'un, düşlerimize bakışımızı geri dönüşü olmayan biçimde değiştiren Düşlerin Yorumu metni ışığında kadın moda dergilerinde yer alan reklamlar irdelenmektedir.

Reklama Düş Olarak Bakmak Psikanalitik Bir Okuma'da Düşlerin Yorumu aracılığıyla, reklamı yapılan ürünlerin hiçbir gerçek nesneyle doyurulmayacak olan arzu nesnesinin yerine geçirilen gereksinim nesnelerine nasıl dönüştürüldüğünü kavramamızı sağlayan bir kral yolunu keşfetmemiz sağlanmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Ürün Detayı
ISBN: 9786055580827
Yazar Adı: Nihan İlhan
Yayıncı: Ütopya Yayınevi
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 13
Boy (cm): 19
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 240

Başa Dön