Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Reklamcılığın Global Tarihi
Reklamcılığın Global Tarihi

Reklamcılığın Global Tarihi

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,8 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 4,20 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Dünyada reklam için her yıl 400 milyar dolar para harcanıyor. Sevsek de sevmesek de reklamların hayatımız üzerindeki etkisi çok büyük. Peki ama reklam nerede, nasıl doğdu, nasıl gelişti? Reklam sektörünün günümüzdeki devleri kimler?

Reklamcılığın gelişimi, uluslar arası bir perspektiften ilk defa bu kitapta irdeleniyor. Modern reklamcılığın köklerine inen kitap,yoğun bir rekabete ve şirket birleşmelerine sahne olan bu dinamik sektörün geleceğine kuvvetli bir ışık tutuyor.

Yazar Bu Kitapta Reklam Dünyasındaki Şu Sorulara Yanıt Arıyor.

1-1950'lerde Manhattan'da ya da 1980 Londra'da çalışmak nasıl bir şeydi?
2-Reklamcılığın popüler kültüre ne gibi katkıları oldu?
3-Dotcom patlaması ve çöküşü sektörü nasıl etkiledi?
4-TV reklamcılığın, dijital devrim karşısında
teslim bayrağı çekecek mi?
5-Geleceğin ajansı neye benzeyecek?
Ürün Detayı
ISBN: 9789944383943
Yazar Adı: Mark Tungate
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Levent Göktem
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.00
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön