Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ütopya Yayınları > Medya-İletişim Dizisi > Reklamcılık - Bakmak ve Görmek

Reklamcılık - Bakmak ve Görmek

Ütopya Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,8 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 2,20 TL
Kazanacağınız Puan: 40
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Yazarlar: A. Kadir Atik, Adem Yilmaz, Ali M. Bayraktaroglu, Aslihan Doganlar Topçu, Banu Dagtas, Derya Tellan, Hüseyin Köse, Levent Yaylagül, Sule Yüksel Öztürk Sanayilesmenin Ürünü Olarak Reklamcilik Derya TELLAN Reklamlari Görmek: Reklam Metinlerinin Ait Oldugu Kültürler ve Egemen Form Olarak Tüketim Kültürü Banu DAGTAS Fransiz Ekolü Içerisinden Tüketim Kültürü Algilamasi: Baudrillard, Bourdieu ve Mattelartin Tüketim Kültürü Görüslerine Iliskin Genel Bir Degerlendirme Hüseyin KÖSE Reklamlar ve Tüketimin Ekonomi Politigi Levent YAYLAGÜL Çagdas Zamanlarin Hileli Güdüleyicileri: Reklam Fotograflari Ali M. BAYRAKTAROGLU Apartmanlar, Cadillaclar, Çifte Çifte Usaklar: 1950-1960 Yillari Arasinda Türk Sinemasinda Tüketen Kahramanlar Aslihan DOGANLAR TOPÇU Etkili Bir Reklam Ortami Olarak Radyo A. Kadir ATIK Görüntünün Egemenligi: Televizyon Reklamciligi Derya TELLAN Adem YILMAZ Duyarliligin Yeniden Sekillenmesi: Yesil Reklamcilik Sule Yüksel ÖZTÜRK Reklam Etkilerini ve Reklamin Etkinligini Ölçmek: Modeller ve Teknikler Derya TELLAN

Ürün Detayı
ISBN: 9789756361962
Yazar Adı: Derya Tellan
Yayıncı: Ütopya Yayınları
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 328
Ağırlık (gram): 400

Başa Dön