Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Say Yayınları > Reklamda Görsel Tasarım; Yaratıcılık ve Sanat
Reklamda Görsel Tasarım; Yaratıcılık ve Sanat

Reklamda Görsel Tasarım; Yaratıcılık ve Sanat

Say Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 12 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 24
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Görsel tasarım, görülebilen unsurları birbirlerinden ayıran, farklı kılan en temel özelliktir. Reklam da, bir ürünü benzerlerinin arasından öne çıkartmayı hedeflemesi nedeniyle tasarım kavramıyla iç içe yaşar. Bu doğrultuda da görsel tasarım, görsel reklamlar için hayatidir. Görsel yönü iyi tasarlanmamış bir reklam, ticari alanda da başarısızlığa neden olur.

Reklamı görsel açıdan tasarlarken çeşitli kuralları bilmek ve bu kuralları uygulamak, yapılan işi her zaman kolaylaştıran, işin etki kalitesini artıran bir etkendir. Ancak kuralların yaratıcılığı sınırlayan duvarlar olduğuna dair olan yaygın kanı, reklamın görsel anlamda tasarımına ilişkin belirgin kurallar oluşturulmasının önündeki en büyük engeldir. Gerçekte ise tüm tasarımcıların farkında olarak ya da olmayarak uyduğu belirli kurallar vardır. Görsel tasarım bir anlatım dilidir ve her dilin mutlaka kuralları olmalıdır. Reklamda Görsel Tasarım, bu açıdan değerlendirildiğinde, reklamda görsel tasarımın görünen ve görünmeyen kurallarını farklı açılardan mercek altına alarak bu alandaki önemli bir kaynak eksikliğini gidermeyi hedeflemektedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786050204056
Yazar Adı: Müge Elden;Özen Okat Özdem
Yayıncı: Say Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 232
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön