Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Reklamda Rekabetin Anahtarı
Reklamda Rekabetin Anahtarı

Reklamda Rekabetin Anahtarı

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 24,3 TL
Etiket Fiyatı: 27 TL
Kazancınız: 2,70 TL
Kazanacağınız Puan: 49
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Muhteşem bir müzik parçası bestelediğimizi, inanılmaz bir tablo resmettiğimizi veya bir heykel vücuda getirdiğimizi hayal edelim. Şayet bu eseri hedef kitlemizle paylaşmazsak, onlara eserimizi sunmazsak harcanan onca çabanın değerinin olmayacağı açıktır. İşte reklam çalışmaları için de aynı durum geçerlidir ve planlama uzmanları bu nedenle günlük yaşantımızın hemen her anında ve bulunduğumuz hemen her ortamda varolmayı başarmak için uğraş vermektedir; Doğru Kişiye; Doğru Zamanda, Doğru Yerde ve Doğru Konumlandırılmış Mesajla Erişim adına Ve reklam kampanya planlama süreci dikkate alındığında görülür ki; söz konusu kombinasyonu gerçekleştiren tek nokta vardır; Medya Planı.

Günümüzde rekabet avantajı yakalamak ve farklılık yaratmak denildiğinde karşımıza medya planlama çıkmaktadır; çünkü medyanın alternatif kullanımı veya alternatif medyalar, farklılaşmanın yeni silahı olarak değerlendirilmektedir. Yakalanan rekabet avantajının sürdürülmesi bağlamında da durum farklılaşmamakta ve medya planı yeni sunumları veya mevcudun farklı kullanımı ile şekillenen alternatifleri ile iletişim sürecinin en önemli güç kaynaklarından biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Medya ve planlama sürecinin değerinin yeni farkına varılmış gibidir; çünkü bilgi akışının ve teknolojik gelişmelerin şekillendirdiği günümüzde bize sunulan her şey gibi medyayı da tüketmekte olan bizlerin tercihleri, yaşam tarzları ve değerleri değişmiştir. Örgütlerin ve reklam sektörünün medya planına yaklaşımları farklılaşmıştır; çünkü yoğunlaşan rekabet paralelinde şekillenen yeni yönetim ve pazarlama yaklaşımları etkin ve etkili iletişimin merkezindeki güç kaynaklarının yenilenmesini gündeme getirmiştir; Medya, Marka, Değerler ve Yaşam Tarzları Kısacası Eski Yunan ve Mısır'daki ilk örneklerinden benzin pompalarına veya sokak taşlarına kadar uzanan yolculuğunda medya ve planlama sürecinde de yaratıcı olunabileceği anlaşılmıştır.

Günümüzün strateji ve bütünleşik iletişim esaslı dünyasında medya planlamaya bakış ve uygulamaya ilişkin değişimleri, dinamiklerini, bileşenlerini aktarmak adına şekillenen ve başta reklam alanında eğitim alanlar olmak üzere konuya ilgi duyan herkese yönelik hazırlanan bu çalışma ile sürecin bileşenlerinin netleştirilmesi hedeflenmiştir. Çünkü, etkin iletişimin kaynağında bugün Farklılık Teklifi Sunan Yaratıcı Medya Planları bulunmaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786051334400
Yazar Adı: F. Belma Güneri Fırlar
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.50
Boy (cm): 23.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön