Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Yayınevi > Sektörün Penceresinden Reklam Süreci
Sektörün Penceresinden Reklam Süreci

Sektörün Penceresinden Reklam Süreci

Beta Yayınevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 10,8 TL
Etiket Fiyatı: 12 TL
Kazancınız: 1,20 TL
Kazanacağınız Puan: 22
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Kitapta her ne kadar süreç aktörlerin üzerinden kurgulanmış olsa da reklam sektörünün gündeminden seçilmiş çeşitli başlıklara yer verilir. Bunlardan bir tanesi reklam sanat mıdır, ticari bir faaliyet midir sorusudur. Mısırlıoğlunun tanımıyla sanatla dirsek temasının ötesinde çok ciddi teması olan bir iş yapma biçimi olan reklamın yapılış amacı Danışın ortaya koyduğu gibi bir problemin çözümü için olmalıdır. Reklam, problem çözme, bilgi verme ve benzeri kaygılarla reklamverenin bir problemini çözmek üzere yapıldığından asla bir sanat faaliyeti olarak görülmeyeceği kitapta net olarak ifade edilir. Şahinin de belirttiği gibi Sonuçta yapılan iş bir ticarettir ve ticarette karşılıklı fayda üretmek esastır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053774709
Yazar Adı: Gresi Sanje Dahan
Yayıncı: Beta Yayınevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 19,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 105
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön