Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Yakamoz Yayınları > Şikayet Etmeme Kuralı
Şikayet Etmeme Kuralı

Şikayet Etmeme Kuralı

Yakamoz Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 9,62 TL
Etiket Fiyatı: 13 TL
Kazancınız: 3,38 TL
Kazanacağınız Puan: 19
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Gordon, şikâyet etmeme kuralını yaratan ve hayata geçiren gerçek bir şirketten ilham alarak pozitif liderler, organizasyonlar ve takımlar oluşturmak için elverişli stratejiler ve yenilikçi fikirlerle bezenmiş sempatik bir öyküyü bizlere iletiyor.

Şikâyet Etmeme Kuralı, yöneticiler, takım liderleri ya da negatif enerjiyi pozitif çözümlere dönüştürmek isteyen herkes için bireysel ve örgütsel olumsuzlukla savaşımızı kazanmak için uygulanabilir bir plan ve güçlü öğretiler sunuyor. Şikâyet etmeme kuralını uyguladığınızda, problemleri çözmek için daha az zaman ve enerji harcayacak, çözümlere odaklanmak için daha fazla zaman ayırabileceksiniz.

Her bir şikâyet negatif bir şeyi pozitif bir şeye dönüştürme fırsatını temsil eder!
Ürün Detayı
ISBN: 9786053847687
Yazar Adı: Jon Gordon
Yayıncı: Yakamoz Yayınları
Çeviren: Meriç Vatansever
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 21.00
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 160
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön