Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Şikayet Yönetimi Rehberi
Şikayet Yönetimi Rehberi

Şikayet Yönetimi Rehberi

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16,28 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 5,72 TL
Kazanacağınız Puan: 33
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi'nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor. Elinizdeki kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılabileceği gerçek sorunları incelemesi ve bu konuda yapılacakları? stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adım adım ele alması. Bu anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları yeri görme fırsatı da sunuyor.
Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili değildir, potansiyeli adeta sınırsızdır. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir, diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir. Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi'ne başvurarak bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar atacaksınız.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054584635
Yazar Adı: Gülfidan Barış
Yayıncı: MediaCat
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 244
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön