Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > Şirket Ve Popüler Kültür 2.Basi / Beta
Şirket Ve Popüler Kültür 2.Basi / Beta

Şirket Ve Popüler Kültür 2.Basi / Beta

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,8 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 2,20 TL
Kazanacağınız Puan: 40
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Farkli olmak ve kendini ifade etmek. Insanin en temel ihtiyaçlarindan biridir. Bugün; kalabaligin içinde kaybolan, birbirine benzeyen, standart bir is hayati olan, dolayisiyla da ürettigiyle var olamayan kent insani, tükettgiyle farklilasmaya ve kendini ifade etmeye çalismaktadir. Tüketim yoluyla kazanilan bireysel farkliliklarin bu kadar yüceltildigi bir çagda; sirketler açisindan iretim maliyetlerini düsürmenin yolu, çesitli tüketici gruplarinin ayni dönem içinde ayni ürüne talep göstermesini saglamaktan geçer. Popüler kültürün üretim ve tüketim süreçleriyle iç içe olmasi bu nedenledir. Yine de popüler kültürü yalnizca güçlüler tarafindan bilinçsiz kitlelere pompalanan eglence araçlari, tüketimi arttirmak için kurgulanmis bir oyun ya da begenisi az gelismis kitlelerin kalitesiz eglence araci olarak görmek, konuya dar bir açidan bakmak olacaktir. Popüler kültür, yalnizca tepeden asagiya dikte edilen bir sey olmadigi gibi, ayni zamanda bir toplumun gerçek tarihinin en somut verilerini içeren önemli bir kaynaktir. Dönemin gazeteleri, magazin dergileri, filmleri, reklamlari, müzik gruplari, sarli sözleri, kiyafetleri ve tüm diger popüler kültür unsurlari size tahmin ettiginizden çok daha kiymetli, kanli canli, içinde insanin oldugu gerçek tarihi sunacaktir. Bu yalnizca siyasetin ve ekonominin degil, ayni zamanda siradan insanlarin da tarihidir. Bu kitap; bir yandan popüler kültür, tüketim psikolojisi ve imaj yönetimi kavramlarini yöneticiler, pazarlamacilar, iletisimciler ve tüketicilerin bakis açilariyla incelerken; diger yandan da okuyucusuna yakin tarih Türkiyesini popüler kültür penceresinden görme firsati sunmaktadir. Dr. Ata Özdemirci
Ürün Detayı
ISBN: 9786053331230
Yazar Adı: Ata Özdemirci
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 19,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 313
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön