Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > Şirket Ve Popüler Kültür 2.Basi / Beta
Şirket Ve Popüler Kültür 2.Basi / Beta

Şirket Ve Popüler Kültür 2.Basi / Beta

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,8 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 2,20 TL
Kazanacağınız Puan: 40
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Farklı olmak ve kendini ifade etmek. İnsanın en temel ihtiyaçlarından biridir. Bugün; kalabalığın içinde kaybolan, birbirine benzeyen, standart bir iş hayatı olan, dolayısıyla da ürettiğiyle var olamayan kent insanı, tükettğiyle farklılaşmaya ve kendini ifade etmeye çalışmaktadır. Tüketim yoluyla kazanılan bireysel farklılıkların bu kadar yüceltildiği bir çağda; şirketler açısından iretim maliyetlerini düşürmenin yolu, çeşitli tüketici gruplarının aynı dönem içinde aynı ürüne talep göstermesini sağlamaktan geçer. Popüler kültürün üretim ve tüketim süreçleriyle iç içe olması bu nedenledir. Yine de popüler kültürü yalnızca güçlüler tarafından bilinçsiz kitlelere pompalanan eğlence araçları, tüketimi arttırmak için kurgulanmış bir oyun ya da beğenisi az gelişmiş kitlelerin kalitesiz eğlence aracı olarak görmek, konuya dar bir açıdan bakmak olacaktır. Popüler kültür, yalnızca tepeden aşağıya dikte edilen bir şey olmadığı gibi, aynı zamanda bir toplumun gerçek tarihinin en somut verilerini içeren önemli bir kaynaktır. Dönemin gazeteleri, magazin dergileri, filmleri, reklamları, müzik grupları, şarlı sözleri, kıyafetleri ve tüm diğer popüler kültür unsurları size tahmin ettiğinizden çok daha kıymetli, kanlı canlı, içinde insanın olduğu gerçek tarihi sunacaktır. Bu yalnızca siyasetin ve ekonominin değil, aynı zamanda sıradan insanların da tarihidir. Bu kitap; bir yandan popüler kültür, tüketim psikolojisi ve imaj yönetimi kavramlarını yöneticiler, pazarlamacılar, iletişimciler ve tüketicilerin bakış açılarıyla incelerken; diğer yandan da okuyucusuna yakın tarih Türkiyesini popüler kültür penceresinden görme fırsatı sunmaktadır. Dr. Ata Özdemirci
Ürün Detayı
ISBN: 9786053331230
Yazar Adı: Ata Özdemirci
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 19,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 313
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön