Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Şöhret Satar

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22 TL
Etiket Fiyatı: 27,5 TL
Kazancınız: 5,50 TL
Kazanacağınız Puan: 44
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Ünlülerin tüketiciler ve dolayisiyla pazarlama üzerindeki etkilerinin ölçüsü, günümüzde inanilmaz düzeyde. Bu konudaki en yetkin isimlerden Hamish Pringle'in konusunun klasigi niteligi tasiyan bu eseri, ünlülerin pazarlama ile iliskisinde deginmedik yön birakmiyor. Markasina yildiz tozu serpmek isteyenlere... "Uzun zamandir birinin reklamlarda ünlüleri kullanmanin gücünü, getirisini ve risklerini göstermesini bekliyordum. Hamish Pringle bunu yerine getirdi." PHILIP KOTLER, PAZARLAMA DUAYENI "Eger bu kitabi ünlüler pazarlasaydi belki de daha etkili olurdu. Ancak, beni tavladiniz." SIR JOHN HEGARTY, BARTLE BOGLE HEGARTY LTD KREATIF DIREKTÖRÜ Bir marka ile ünlüleri bir araya getirmek, paha biçilmez bir gelecek yatirimi olabilir -ama bunun bosuna yapilan bir harcamaya dönüsmesi de bir o kadar kolaydir. Artik böyle bir teklifle karsilastiginizda yazi tura atmak zorunda kalmayacaksiniz. Hamish Pringle'in vaka örnekleriyle desteklenen analizi size paha biçilmez bir rehber olacak." SIR MARTIN SORRELL, CEO, WPP

Ürün Detayı
ISBN: 9789944383691
Yazar Adı: Hamish Pringle
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 384
Ağırlık (gram): 430

Başa Dön