Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Tavsiye Edilen Markaların Sırrı
Tavsiye Edilen Markaların Sırrı

Tavsiye Edilen Markaların Sırrı

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 6,50 TL
Kazanacağınız Puan: 37
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
CEO’lar genellikle gerçekleştirilmesi güç büyüme hedefleri koyarlar ve daha sonra başarısızlığa uğrarlar. Peki neden? Çünkü kötü kâra odaklanırlar; kısa vadeli kazançlar elde edip çalışanları göz ardı ederler ve müşterileri kendilerinden uzaklaştırırlar. Şirketleri hakkında olumsuz konuşan “kötüleyici” müşteri tipi yaratarak şirketin kötü bir şöhrete sahip olmasına neden olurlar. Tavsiye Edilen Markaların Sırrıise tam bu noktada müşterileri, iyi kârı ve sürdürülebilir bir büyümeyi sağlayacak olan destekçilere nasıl dönüştürebileceği üzerine odaklanmaktadır. Şirketlerin müşteri lişkileri cephesinde ne kadar başarılı olduklarını gösteren Net Promoter(R) sistemini (NPS) tüm yönleriyle ele almakta ve Apple, Allianz, American Express, Philips, GE, eBay, Rackspace, Facebook, LEGO, SouthwestAirlines ve JetBlueAirways gibi NPS’yi benimsemiş olan birçok şirketten vermiş olduğu örneklerle “tavsiye edilen marka” olmanın kılavuzluğunu yapmaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054584284
Yazar Adı: FredReichhelo
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Aytül Özer
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 15
Boy (cm): 22
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 230
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön