Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Optimist Yayınları > Tek Yıldızlı Bütçeyle Beş Yıldızlı Müşteri Memnuniyeti Sağlayan Büyüleyici Hizmet
Tek Yıldızlı Bütçeyle Beş Yıldızlı Müşteri Memnuniyeti Sağlayan Büyüleyici Hizmet

Tek Yıldızlı Bütçeyle Beş Yıldızlı Müşteri Memnuniyeti Sağlayan Büyüleyici Hizmet

Optimist Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 9,62 TL
Etiket Fiyatı: 13 TL
Kazancınız: 3,38 TL
Kazanacağınız Puan: 19
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Huysuz müşteriyi nasıl en iyi dostunuz yaparsınız?
Herhangi bir sorun karşısında kullanılacak sihirli kelimeler hangileridir?
Müşterilerle uzun yıllar çalışmak için neler yapılmalıdır?
Yaratıcı çözümler geliştirmenin teknikleri nelerdir?


Artık müşterilerin talepleri artıyor; şikâyetlerini size bildirmeye nadiren zahmet eden bu insanlar, en ufak memnuniyetsizliklerinde gözlerini kırpmadan bir başka adrese dümen kırıyorlar.

Değişen dünyanın bu meşgul insanları, memnuniyetlerinden de pek söz etmiyor ve hakkınızda konuşmuyorlar.

Peki, bu insanları yanınızda tutmaya yardım edecek özel yöntemler var mı? Müşteriler için fark yaratan esas şeyi, bir servete mal olmadan sunmak mümkün mü?

Bu basit, ama son derecede güçlü kitapta, çoksatan yazar Michael Heppell, tek yıldızlı bütçeyle sonuca götürecek en mükemmel fikirleri paylaşıyor.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055655235
Yazar Adı: Michael Heppell
Yayıncı: Optimist Yayınları
Çeviren: İlker Gülfidan
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 152
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön