Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Eğitim Yayınları > Televizyon Reklamlarinin Marka Tutumuna Etkisi
Televizyon Reklamlarinin Marka Tutumuna Etkisi

Televizyon Reklamlarinin Marka Tutumuna Etkisi

Eğitim Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Teknolojinin gelismesi ve rekabetin artmasiyla, pazarlama iletisim yöntemleri
de kendisini sürekli yenilemeye çalismaktadir. Tabii gelisen bu yöntemler
markalar arasindaki farkliliklari da ortaya çikarmaktadir.
Pazarda birbirleriyle rekabet eden o kadar çok ürün, hizmet ya da fikir var ki, bunlar hakkinda bilgi edinme ya da satilmasini saglamak amaciyla tüketicilerle
olumlu tutum, düsünce ve davranis degisikligi yaratilmasi gerekmektedir.
Iste, Satin alma davranisi olusturarak bir fikir benimsenmesine iliskin tutum degistirme ya da olusturmayi amaçlamayan reklam ile marka tutumu arasindaki iliskinin belirlenmesi son derece önemlidir.
Tüm dünyada oldugu gibi Türkiyede de enerji, ülkeler arasinda acimasiz savas çikartabilecek kadar sert ve keskin, ülkelerin sanayisini durdurabilecek kadar ise önemli, yenilenebilir bir çok alternatifleri bakimindan ise ilginç bir güçtür.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054392032
Yazar Adı: Ayhan Erdem
Yayıncı: Eğitim Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 24,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 240
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön