Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Akademik Yayıncılık > Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri
Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri

Nobel Akademik Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%16 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 29,4 TL
Etiket Fiyatı: 35 TL
Kazancınız: 5,60 TL
Kazanacağınız Puan: 59
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisi reklamlar... Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajansları... İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması ve tercih edilir olması gerekli...
İşte yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanında çalışanların, öğrencilerin ve bu konulara ilgi duyan herkesin işin mutfağında neler oluyor sorusunun cevabını alacağı bir kitap...

Reklam ajansı nedir?
Reklam ajansları türleri nelerdir?
Reklam ajansları nasıl işler?
Reklam ajansları ne gibi hizmetler vermektedir?
Reklamveren bir reklam yayınlamak istediğinde ne yapmalı?
Reklam ajansı ve müşteri ilişkileri nasıl işlemektedir?
Reklam ajansı / müşteri ile uzun süreli ilişkiler geliştirmenin yolları nelerdir?
Ürün Detayı
ISBN: 9786053206897
Yazar Adı: Ayşen Temel Eğinli;Işın Karpat Aktuğlu;Sema Misci
Yayıncı: Nobel Akademik Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 23,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 216

Başa Dön