Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklamveren İlişkileri
Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklamveren İlişkileri

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklamveren İlişkileri

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 2,50 TL
Kazanacağınız Puan: 45
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli araçlarından birisi reklamdır. Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajanslarıdır. İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması gerekmektedir. İşte, yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanlarında çalışanların, bu alanların öğrencilerinin ve bu konulara ilgi duyan herkesin faydalanacağı bir çalışma.
Ürün Detayı
ISBN: 9789944771511
Yazar Adı: Işıl Karpat Aktuğlu
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.00
Boy (cm): 23.50
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön