Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > Temel Pazarlama Bilgisi/Beta
Temel Pazarlama Bilgisi/Beta

Temel Pazarlama Bilgisi/Beta

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,5 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 1,50 TL
Kazanacağınız Puan: 27
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Tahmincilerin söylediklerine göre, 21 yüzyilin parlayan yildiz mesleklerinden biri pazarlama olacaktir. Bunu dogrulayici gelismeler de var. Pazarlama teorisinin uygulama alanini giderek genisletmesi; mal ve hizmetler disinda kar amaçsiz örgütlerin; hayir kurumlarin, kamuoyu yararina faaliyet gösteren vakif ve dernekelerin, sivil toplum örgütlerini benimseyerek faaliyetlerini yeni bastan düzenlediklerine tanik olunmaktadir. Öte yandan demokrasi açiliminin bir sonucu olarak devlet kurumlarinin yurttaslari birer müsteri olarak algiladiklari, faaliyetlerini bu kavram üzerine oturtmaya çalistiklari ve uluslarin da kendilerini pazarlama yolunda ciddi adimlar atmaya basladiklari görülmektedir. Bütün bu gelismelerdeki itici güç, genis anlamiyla, rekabettir. Gezegenimizdeki tüm ülkeler, dolayisiyla uluslar, etnik gruplar, farkli kültürler, büyük-küçük tüm ekonomik gruplar ve isletmeler, sivil toplum örgütleri, egitim-ögretim kurumlari, farkli çikar gruplari ve siyasi partiler birbiri ile yarisiyor. Bu yarisma kendiliginden degil, hayatta kalabilmenin, varliklarini sürdürebilmelerinin ve gelisebilmelerinin bir geregi olarak ortaya çikan bir olgudur. Bu yarismanin gelecekte daha da artacagina dair ciddi sinyaller var. Böyle bir ortamda kar amaçli olsun olmasin, tüm örgütlerin ayakta kalip gelisebilmeleri, toplumsal refahla birlikte iansanlarin mutlu bir hayat sürmelerine bu da yeniden üretimin yeniden gerçeklesmesine baglidir. Yeniden üretim gerçeklesmedigi sürece, insanlarin is bulmalari, gelirlerini arttirmalari ve böylece saglikli bir toplum yaratmalari mümkün degildir. Yeniden üretim ise, yeni ihtiyaç, istek, arzu ve beklenti yaratmaktan geçer. Pazarlama, iste bu yaraticilik misyonunu üstlenen bir bilim ya da sanat dali olarak büyüme ce gelismenin motorunu saglamaktadir. Pazarlamanin gelecegin meslegi olmasinin bir nedeni de budur.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053770657
Yazar Adı: Ahmet Hamdi İslamoğlu
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Kuse
En (cm): 16,2
Boy (cm): 23,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 234
Baskı Sayısı: 4

Başa Dön