Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Heyamola Yayınları > Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri
Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri

Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri

Heyamola Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 28 TL
Etiket Fiyatı: 35 TL
Kazancınız: 7,00 TL
Kazanacağınız Puan: 56
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Gündelik yaşantımız medyanın etkisi altındadır. Geleneksel ya da dijital medya, hayatımızı tanzim ederken, referans noktası olarak işlev görür. Medyadaki toplumsal cinsiyet temsilleri de bizlere nasıl bir erkek ya da nasıl bir kadın olmamız gerektiğini vaaz eden temsillerdir. Medya bireylerin düşünceleri, davranışları ve değer yargılarının oluşumu, pekiştirilmesi ve bunların değişiminde de önemli bir roldedir. Medyanın etkileme gücünün toplumsal cinsiyet temsillerine de yaptığı vurgu, bizleri bu temsiller üzerinde düşünmeye itmektedir. Medyanın kurguladığı dünyada erkekler, kadınlar, LGBTİ bireyler nasıl temsil edilmektedir bu derlemenin sorusu olarak yola koyulmamızın hikayesidir.
Derlemeyi medya üzerinden yapmaya kalkışsak da uçsuz bucaksızmış gibi görünen konunun başlıklarından bir seçme yapmak zorundaydık. İlgi alanlarına bağlı olarak, araştırmacılarla kurduğumuz ilişki çerçevesinde derlemenin yazılarını oluşturduk. Derlemenin amacı, rekabetin hızla yayıldığı ve vahşileştiği medya ortamında var olan temsillerin çarpıklığını, statükoyu nasıl beslediğini ya da bazılarını yok saydığını göstermekti.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054937509
Yazar Adı: Kolektif
Yayıncı: Heyamola Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 17
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 344
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön