Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Seçkin Yayınları > Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri; Global ve Yerel Yaklaşım, 1200'den Fazla
Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri; Global ve Yerel Yaklaşım, 1200'den Fazla

Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri; Global ve Yerel Yaklaşım, 1200'den Fazla

Seçkin Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 33,75 TL
Etiket Fiyatı: 37,5 TL
Kazancınız: 3,75 TL
Kazanacağınız Puan: 68
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde tüketici davranışı alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların ürün yöneticiliği deneyimi de bulunan yazar 15 yılı aşkın bir süredir ulusal ve uluslararası şirketlere eğitimler vermekte ve danışmanlık yapmaktadır. Etki değeri yüksek ve saygın uluslararası dergilerde pek çok bilimsel çalışması bulunan yazar aynı zamanda pek çok saygın uluslararası bilimsel dergide editörler kurulu üyeliği ve hakemlik görevlerini de yürütmektedir. Kitabın 6. baskısı bu deneyimlerin ışığında, Türkiye'de ve dünyada ortaya çıkan teorik ve pratik gelişmeleri ve ihtiyaçlardaki değişimleri göz önünde bulundurarak hazırlanmıştır. Kitapta Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri 900'den fazla araştırma sonucu ve 1200'in üzerinde ilginç örnekle desteklenerek, uygulama esaslı bir yaklaşımla anlatılmaktadır.
İşletmenin temel amacı müşteri yaratmak ve müşterileri tutmak olduğu için bir işletmenin iki (ve sadece iki) temel fonksiyonu vardır: pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik). Pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik) sonuç üretir. Diğer fonksiyonların hepsi maliyet üretir." (Peter Drucker)
Tüketici sofistikasyonunun derinleştiği ve marka kalabalıklığının son derece arttığı günümüzde, tüketici davranışını anlamak ve uygun yenilikleri pazarlama stratejileri ile hayata geçirmek isletmenin rekabet gücü geliştirmesini etkileyen en önemli unsurlardan biri haline gelmiştir.
Araştırma sonuçları göstermektedir ki; i) müşteri memnuniyetindeki %1' lik bir artış yatırım üzerindeki getirinin yaklaşık olarak %12 artmasına ii) mevcut müşterilerin elde tutulma oranındaki %5'lik bir artışın %25 ila %125 arasında kâr artışına neden olmaktadır. iii) müşteri tatminindeki %1'lik bir artış müşteri sadakat oranını %10 artmasına neden olabilmektedir. Yeni müşteri kazanmak eskileri muhafaza etmekten 5 kat daha maliyetlidir.
Kitabı ders kitabı olarak kullanacak öğretim üyeleri yazar tarafından hazırlanmış sunumları yayin@seckin.com.tr adresinden isteyebilirler.
Kitapta Bulunan Konu Başlıkları
? Tüketici Davranışına Giriş
? Pazarlamanın Temelleri
? Algılama (Perception)
? Öğrenme ve Hafıza
? Motivasyon ve İlgilenim
? Tutumlar
? Benlik ve Kişilik
? Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür
? Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet
? Satın Alma Karar Süreci
? Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri
Ürün Detayı
ISBN: 9789750231568
Yazar Adı: Erdogan Koç
Yayıncı: Seçkin Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 24,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 532
Baskı Sayısı: 6

Başa Dön