Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Seçkin Yayınları > Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri
Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri

Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri

Seçkin Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 26,91 TL
Etiket Fiyatı: 29,9 TL
Kazancınız: 2,99 TL
Kazanacağınız Puan: 54
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
İşletmenin temel amacı müşteri yaratmak ve müşterileri tutmak olduğu için bir isletmenin iki (ve sadece iki) temel fonksiyonu vardır: pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik). Pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik) sonuç üretir. Diğer fonksiyonların hepsi maliyet üretir." (Peter Drucker) Tüketici sofistikasyonunun derinleştiği ve marka kalabalıklığının son derece arttığı günümüzde, tüketici davranışını anlamak ve uygun yenilikleri pazarlama stratejileri ile hayata geçirmek isletmenin rekabet gücü geliştirmesini etkileyen en önemli unsurlardan biri haline gelmiştir.

Bu kitap iki farklı okuyucu hedef kitlesine, i) iş hayatındaki yöneticilere ve ii) lisans/yüksek lisans seviyesindeki öğrencilere, zengin içerikli, fakat aynı zamanda kolay okunur bir içerik sunmaktadır. Kitabın pek çok üniversitede lisans ve yüksek lisans seviyesinde ders kitabı olarak okutulması ve iş hayatındaki yönetici ve iş adamlarından aldığı olumlu geribildirim de kitabın başarısını kanıtlamaktadır.

Kitap tüketici davranışını ve pazarlama stratejilerini hem yerel hem de global perspektiften incelemenin yanı sıra pek çok strateji uygulamaları örnekleri ile sadece Ne sorusuna değil, Nasıl ve Niçin sorularına da ışık tutmaktadır.

Kitapta pazarlama ve tüketici davranışı ile ilgili kavram ve terimlerin ingilizceleri de verilerek, bu alanda kendilerini daha da geliştirmek isteyen iş hayatındaki uygulayıcılara ve öğrencilere, ingilizce olarak bir temel kavramsal alt yapı oluşturma imkânı sağlanmaktadır. Ayrıca, bu özellik sayesinde kitap üniversitelerin lisans ve yüksek lisans (Türkçe) programlarında ana kitap olarak tavsiye edilebileceği gibi, ingilizce programlarda da öğrencilerin anlamalarını kolaylaştırıcı bir yardımcı kitap olarak da kullanılmaya imkân vermektedir.

Kitapta Bulunan Konu Başlıkları
- Tüketici Davranışına Giriş
- Pazarlamanın Temelleri
- Algılama (Perception)
- Öğrenme ve Hafıza
- Motivasyon ve İlgilenim
- Tutumlar, Benlik ve Kişilik
- Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür
- Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet
- Satın Alma Karar Süreci
- Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri
Ürün Detayı
ISBN: 9789750224515
Yazar Adı: Erdoğan Koç
Yayıncı: Seçkin Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16
Boy (cm): 24
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 504
Baskı Sayısı: 5

Başa Dön