Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Tüketici Davranişi
Tüketici Davranişi

Tüketici Davranişi

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,25 TL
Etiket Fiyatı: 12,5 TL
Kazancınız: 1,25 TL
Kazanacağınız Puan: 22
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Daha 1865’lerde Philadelphia’lı zincir mağaza mühendisi John WANAMAKER “Müşteri her vakit haklıdır” sözüyle işletmeler için müşterinin önemini vurgulamış ve gazetelere verdiği ilanlarla bu yaklaşımı açarak; “Satın aldığımız malı beğenmediyseniz hemen geri getirin, paranızı nakit olarak anında iade edelim diyen WANAMAKER tüketim felsefi bağlamında bununla da yetinmemiştir.
1929 Krizini önceleyen sıkıntılı yıllarda dürüst satıcılığın iş yapacağına duyduğu inançla 1 dolara alıcı bulamayan malları 25 cent’ten satma kararı almıştı; Hem de alışılmadık bir reklam sloganıyla “Göründükleri kadar iyi değil bu mallar, ancak 25 cent’ e de ancak bu kadarı olur” demişti. Bu tavrı ile WANAMAKER müşterisi ile arasında çelik bir köprü oluşturmuştur.


İçerik:
1. Bölüm: Tüketici ve Tüketici Davranışı ile İlgili Genel
2. Bölüm: Tüketici Hakları
3. Bölüm: Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler
4. Bölüm: Kültürel Faktörler
5. Bölüm: Sosyal Faktörler
6. Bölüm: Kişisel Faktörler
7. Bölüm: Psikolojik Faktörler
8. Bölüm: Satın Alma Karar Süreci Modeli, Aşamaları ve Davranışları
9. Bölüm: Örgütsel Satın Alma Davranışları
10. Bölüm: Uygulama
Ürün Detayı
ISBN: 9789944223386
Yazar Adı: Y. Durmaz
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön