Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Tüketici Nasıl Düşünür?
Tüketici Nasıl Düşünür?

Tüketici Nasıl Düşünür?

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 6,50 TL
Kazanacağınız Puan: 37
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazar araştırmalarına ayrılan onca bütçeye rağmen, piyasaya sunulan mark, bölümü başarısız oluyor. Oysa şirketler, tüketiciler ne istiyorsa onu üretiyo!..
Bu garip durumun nedeni,tüketicinin aslında ne istediklerini bilmeleri olabilir mi ?
Harvard Business School´da pazarlama profesörü olan Gnerald Zaltman ´´evet ´´ diyor,
´´çünkü düşünme sürecinin yüzde 95´i bilinçaltında gerçekleşir.´´
Tüketici Nasıl Düşünür?, salın alma kararlarının arkasındaki bu sisli bölgeyi aydınlatan bir kitap. Zaltman bu kitapta nöroloji, sosyoloji, bilişsel bilimler gibi pek çok disiplinden yararlanarak tüketici aklının işleyiş kurallarını açığa çıkarıyor İnsanların ve nasıl satın aldıklarını anlamamızı sağlıyor Bu bilgiyle neler yapılmaz ki!
Ürün Detayı
ISBN: 9799756347316
Yazar Adı: Gerald Zaltman
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: A. Semih Koç
Dil: Türkçe
Cilt: Kuşe
En (cm): 14,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 404
Baskı Sayısı: 3

Başa Dön