Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Değişim Yayınları > Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P Ve 7C
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P Ve 7C

Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P Ve 7C

Değişim Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22,4 TL
Etiket Fiyatı: 28 TL
Kazancınız: 5,60 TL
Kazanacağınız Puan: 45
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazarlama dinamik bir süreçtir. Bu süreçte, işletmelerin sunabilecekleri ürün ve hizmetler ile dış çevreden gelen talebin örtüşmesi gerekmektedir. Bir işletmenin pazar ya da pazarlara sunabileceği ürün ve hizmetler zaman içinde değişme gösterebilir. Ayrıca, işletmelerin hedeflerindeki değişiklikler ve dış çevredeki değişmeler de ürün ve hizmetlerin sürekli değişime uyum sağlamasını gerektirmektedir. Bu, turizm işletmeleri için de geçerlidir.
Günümüz rekabet şartlarında başarılı olabilmek ve pazarda süreklilik gösterebilmek için turizm işletmeleri hem stratejik hem de taktiksel düşünmek ve rakiplerden önce karar vererek eyleme geçmek durumundadırlar. Bunları gerçekleştirmek için ise, hitap ettikleri veya edecekleri pazarlarda müşteri kitlesinin ihtiyaç ve beklentilerini ön plana çıkararak, bu istek ve beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri ortaya koymalıdırlar. Ayrıca, başarılı olabilmek için turizm işletmeleri, faaliyetlerinde maliyet etkinliği sağlamak ve sürekli performans değerlendirmesi yapmak durumundadırlar.
Önsöz'den
Ürün Detayı
ISBN: 9786054031122
Yazar Adı: Şehnaz Demirkol
Yayıncı: Değişim Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 23,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 418
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön