Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Seçkin Yayınları > Turizm Sektöründe Kalite Yönetimi
Turizm Sektöründe Kalite Yönetimi

Turizm Sektöründe Kalite Yönetimi

Seçkin Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 8,91 TL
Etiket Fiyatı: 9,9 TL
Kazancınız: 0,99 TL
Kazanacağınız Puan: 18
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Uzun zamandir isletme dünyasi tarafindan kabul gören kalite yönetimi konusu, günümüzde pazarlama yaklasimlarinin kaçinilmaz önemi ile birlikte gerek teorik olarak gerekse pratik alanda yayginlasan bir isletme faaliyeti olarak dikkat çekmektedir. Bilhassa üretim sektöründe son otuz senedir ciddi bir uygulama alani bulan kalite yönetimi, ne yazik ki hizmetler sektöründe ayni sekilde benimsenmemistir. Bunun nedenleri arasinda pazarlama yönetimi anlayisinin hizmetler sektöründe üretim sektörlerine nazaran geç baslamasi oldugu kadar, hizmetlere özgü farkliliklar nedeniyle kalite uygulamalarinin zorlugu da bulunmaktadir. Güncel bir konu olan hizmet sektöründe kalite yönetiminin turizm endüstrisine uygulanmasi oldukça yeni bir konudur. Bu yönü ile kitabin, gerek teorisyenler gerek uygulama hayatinda bulunan turizm isletmecileri için yol gösterici olacaktir.
Ürün Detayı
ISBN: 9789753474641
Yazar Adı: Ige Pirnar Tavmergen
Yayıncı: Seçkin Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 19,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 189

Başa Dön